Szanowni Państwo,
bardzo dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wkład w program Financial Controlling Forum. Bardzo zależy nam na udanej współpracy, dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższym spisem zasad oraz wszystkimi informacjami dla prelegentów.

  1. Konferencja odbędzie się 10 marca online. Rozpoczynamy o godz. 8.30 od sesji networkingowej, zaś konferencję o godz. 9.00. Wystąpienia będą streamowane, zaś spotkania z uczestnikami będą odbywały się w dedykowanych pokojach Zoom lub Webex.
  2.  Prosimy o przesłanie prezentacji najpóźniej do 3 marca (w przypadku nagrania prosimy o przesłanie prezentacji po nagraniu wystąpienia).
  3. Tworząc prezentację proszę mieć na uwadze kilka aspektów:
    1. Przede wszystkim prezentacja powinna mieć jak najbardziej praktyczny charakter - uczestnicy znają teorię, więc nie trzeba im jej przedstawiać. Warto oprzeć prezentację na formule 4W: Wyzwanie, czyli na czym polegał problem, Wdrożenie, czyli co zrobiliśmy, aby go rozwiązać, Wynik, czyli jaki był efekt wprowadzonej zmiany, Wnioski, czyli co się udało, co się nie udało, co było największym wyzwaniem.
    2. Warto zadać sobie dodatkowe pytania:
      1. Ile slajdów zajmuje prezentacja o firmie (rekomendowana jedynie wzmianka bez slajdów poświęconych opisowi firmy lub maksymalnie 1 slajd i nie więcej niż 2 minuty prelekcji)
      2. Ile slajdów zajmuje prezentacja produktu czy rozwiązania, które chcą Państwo zaoferować? Rekomendujemy, aby prelekcja przedstawiała ujęcie problemowo lub była omówionym studium przypadku - o produkcie zainteresowane osoby będą chciały same porozmawiać i podejdą w przerwie dopytać o szczegóły / przy konferencji online skontaktują się z Państwem.
      3. Prezentacja nie może mieć charakteru marketingowego lub promocyjnego.
  4. Organizator ma prawo do ingerowania w treść prezentacji, jeżeli uzna, że nie spełnia ona merytorycznych wymagań konferencji lub zawiera treści promocyjne lub reklamowe. O konieczności zmian Organizator będzie informował bezpośrednio Prelegenta.
  5. Prosimy o przygotowanie prezentacji na szablonie konferencyjnym, który możecie pobrać Państwo tutaj.
  6. Otrzymają Państwo dedykowaną grafikę do wykorzystania w publikacjach na LinkedIn oraz Facebooku. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia.
  7. W przypadku konferencji online osoby z Warszawy zachęcamy do wystąpienia na żywo (szczególnie w sesjach plenarnych – w równoległych może być tylko jedno wystąpienie ze studia na raz). Studio TPG Technology Production Group, w którym realizować będziemy konferencję, znajduje się przy ul. Andrutowej 15, 02-971 Warszawa. Link do mapy google ze wskazaną właściwą bramą
  8. Zapewniamy również możliwość wcześniejszego nagrania wystąpienia, które zostanie odtworzone w czasie konferencji. Rekomendujemy tę formułę, gdyż uniezależnia nas od problemów technicznych, a ponadto umożliwia zmontowanie materiału. Możliwe jest też zdalne wystąpienie live. W tym celu konieczne jest zapewnienie odpowiedniego stałego łącza internetowego, które zapewni szybką transmisję audio-video. Prosimy o informację jak najszybciej, jeśli planują Państwo wystąpienie live! Tutaj znajdą Państwo zestawienie wad i zalet poszczególnych form wystąpienia: Formy wystąpień na konferencjach
  9. Tych z Państwa, którzy wolą nagrać swoje wystąpienia wcześniej, proszę o wybranie dogodnego terminu nagrania tutaj.
    Nagranie odbędzie się na ZOOM. Po zapisaniu się na nagranie, otrzymają Państwo link do wideospotkania, gdzie będzie oczekiwał na Państwa technik. On zarejestruje Państwa wystąpienie – Państwo muszą jedynie przygotować na nagranie prezentację. Rejestrowany będzie zarówno obraz prezentacji (udostępnianej przez Państwa) jak i obraz z kamery.
  10. Dla moderatorów dyskusji roundtables przygotowaliśmy dodatkowe informacje, które pomogą Państwu lepiej przygotować się do prowadzenia dyskusji. Znajdą je Państwo w pliku ZASADY ROUNDTABLES
  11. Moderatorów dyskusji zachęcamy do zapoznania się ze szkoleniem na temat facylitacji takich spotkań OBEJRZYJ SZKOLENIE
  12. Dla wszystkich prelegentów występujących zdalnie proponujemy użycie wirtualnego tła ZOOM
  13. Zapraszamy do udziału w całym programie konferencji, jeśli jednak nie mogą Państwo uczestniczyć w całości wydarzenia proszę o przybycie / dołączenie do konferencji online co najmniej na pół godziny przed swoim wystąpieniem.
  14. Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf udostępniamy po konferencji uczestnikom w postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony www. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na udostępnienie proszę o informację PRZED konferencją. W takiej sytuacji jednak bardzo prosimy o przygotowanie wersji prezentacji, którą będziemy mogli udostępnić uczestnikom. Uczestnicy zawsze bardzo liczą na materiały pokonferencyjne.
  15. Uzyskane nagrania wystąpień będziemy udostępniać uczestnikom, prelegentom oraz odpłatnie na naszej platformie edukacyjnej. Oczywiście prawa autorskie pozostają u Państwa. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na późniejszą sprzedaż nagranej prezentacji, prosimy o informację PRZED konferencją.
  16. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie.

Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń prosimy o informację do 3 marca!

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: lukasz.suchenek@evention.pl

Financial Controlling Forum

10 marca 2022 r.
Warszawa
www.fcforum.pl

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

Kontakt

Weronika Warpas
m: +48 570 611 811
e: weronika.warpas@evention.pl

© 2022 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.